.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگی رضایی جهت مناظره تلویزیونی با مسئولان وزارت کشور
عضو ارشد ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی ، نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از آمادگی وی برای حضور در مناظره تلویزیونی با مسئولان وزارت کشور خبر داد...

عضو ارشد ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی از آمادگی وی برای حضور در مناظره تلویزیونی با مسئولان وزارت کشور خبر داد.

به گزارش شمال  نیوز ، امیدوار رضایی، عضو ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی، نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری مناظره میان نامزدهای معترض انتخابات و مسئولان وزارت کشور، گفت: مناظره مستقیم و زنده در رسانه ملی بهترین شیوه رفع سوءتفاهمات و شبهات موجود است.

وی افزود: معتقدم که حتی مناظره ها دیر شروع شد و باید مدتها قبل از انتخابات آغاز می شد ، همانطور که رهبرمعظم انقلاب هم تاکید کردند باید بعد از انتخابات و در طول عملکرد دولت ها هم ادامه پیدا کند و چه بسا اگر این فضای مناظره، زودتر ایجاد می شد، بخش عمده ای از حوادث تلخ اخیر روی نمی داد.

عضو ستاد انتخاباتی رضایی با اعلام اینکه محسن رضایی برای حضور در مناظره تلویزیونی با مسئولان وزارت کشور آماده است، گفت: باید با اعتماد سازی، شفاف سازی، تصحیح ذهنیت های ایجاد شده و دعوت از همه طرف های اختلاف در رسانه ملی -رسانه ای که متعلق به همه مردم ایران است- مسائل را مطرح کنند و قضاوت را به مردم بسپارند، چون مردم بهترین قاضی هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 تير 1388
آقا واقعا این طبیعت شمال چقدر ماها را ریلکس بار آورده ، شمال نیوز بیشتر از صدا و سیما به آذم آرامش میده! خدا از شما قبول بکنه ! واقعا که من فکر میکنم شهدا و امام شهدا از شما بیش از حد راضی هستند! یه پرینت از مطالبتون وردارید وتوی کفن بذارید شاید اون دنیا به درد بخوره!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.